| Bouwgrootte | trap | Ratio¹ | GL082 | GL100 | GL132 | |
| Nominaal uitgangskoppel T2N | Nm | 1 | 2 | 60 | 102 | 280 |
| 3 | 90 | 155 | 355 | |||
| 4 | 83 | 168 | 308 | |||
| 6 | 54 | 115 | 252 | |||
| 9 | 21 | 50 | 145 | |||
| 2 | 10 | 60 | 102 | 280 | ||
| 15 | 90 | 155 | 355 | |||
| 20 | 83 | 168 | 308 | |||
| 24 | 54 | 115 | 252 | |||
| 30 | 54 | 115 | 252 | |||
| 36 | 21 | 50 | 145 | |||
| 40 | 53 | 96 | 229 | |||
| 45 | 21 | 50 | 145 | |||
| 60 | 54 | 115 | 252 | |||
| 90 | 21 | 50 | 145 | |||
| Noodstop koppel T2NOT | Nm | 1,2 | 2~90 | 3 keer het Nominaal uitgangskoppel T2N | ||
| Max. Acceleratie koppel T2B | Nm | 1,2 | 2~90 | 1,5 keer het Nominaal uitgangskoppel T2N | ||
| Nullast koppel (2) | NM | 1 | 2~9 | 0.45 | 0.7 | 1.4 |
| 2 | 10~90 | 0.2 | 0.3 | 0.6 | ||
| Verdraaispeling(3) | arcmin | 1,2 | 2~90 | ≤6 | ||
| Torsie stijfheid | Nm/arcmin | 1,2 | 2~90 | 8 | 22 | 60 |
| Nominaal Ingangssnelheid N1N | rpm | 1 | 2~9 | 5,000 | 3,600 | 3,600 |
| 2 | 10~90 | 5,000 | 4,600 | 4,600 | ||
| Max. Ingangssnelheid N1B | rpm | 1 | 2~9 | 7,000 | 6,000 | 6,000 |
| 2 | 10~90 | 7,000 | 7,000 | 7,000 | ||
| Max. radiale last F2a1B(4) | N | 1,2 | 2~90 | 2,860 | 3,400 | 7,200 |
| Max. axiale last F2a2B(4) | N | 1,2 | 2~90 | 1,430 | 1,700 | 3,600 |
| Max. Kiepmoment M2k(4) | Nm | 1,2 | 2~90 | 117 | 155 | 452 |
| Bedrijfstemperatuur | °C | 1,2 | 2~90 | -10°C~ 90° C | ||
| Beschermingsklasse | 1,2 | 2~90 | IP67 | |||
| Smeermiddel | 1,2 | 2~90 | synthetisch smeermiddel | |||
| Montage positie | 1,2 | 2~90 | alle richtingen | |||
| Geluidsniveau (5) | dB(A) | 1 | 2~9 | ≤58 | ≤59 | ≤64 |
| 2 | 10~90 | ≤58 | ≤59 | ≤60 | ||
| Rendement | % | 1 | 2~9 | ≥97% | ||
| 2 | 10~90 | ≥94% | ||||
| Gewicht | kg | 1 | 2~9 | 2.6 | 4.5 | 9.9 |
| 2 | 10~90 | 3.1 | 5.3 | 11.8 | ||
1. Overbrengverhouding (ratio) ( i = N in / N out )
2. Deze waarden zijn gemeten bij een reductor met ratio=9 (1-traps) en ratio=90 (2-traps) bij 3.000 rpm zonder last
of bij de respectievelijke nominale ingangssnelheid bij een grotere bouwgrootte
3. Verdraaispeling is gemeten bij 2% van het Nominaal uitgangskoppel T2N
4. Uitgeoefend op het midden van de as @ 100 rpm
5. Deze waarden zijn gemeten bij een reductor met ratio 10 (1-stage) of ratio 100 (2-stage) bij 3.000 rpm zonder last
Bij lager en/of hoger rpm kunnen de geluidsniveaus 3 to 5 dB hoger zijn
Opmerking: Toegepast op het midden van de uitgaande flens bij 100 rpm
| Bouwgrootte | GL082 | GL100 | GL132 | ||||
| Ø(1) | trap | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 |
| 8 | kg.cm2 | - | 0.10 | - | - | - | - |
| 11 | 0.21 | 0.16 | - | 0.17 | - | - | |
| 14 | 0.24 | 0.20 | 0.54 | 0.21 | - | 0.42 | |
| 19 | 0.64 | - | 0.79 | 0.60 | 2.51 | 0.66 | |
| 24 | - | - | 4.06 | - | 4.78 | 3.94 | |
| 28 | - | - | - | - | 6.15 | - | |
| 32 | - | - | - | - | 8.03 | - | |
| 35 | - | - | - | - | 14.72 | - | |
| 38 | - | - | - | - | 17.38 | - | |
| 42 | - | - | - | - | - | - | |
| 48 | - | - | - | - | - | - | |
(1) Ø Ingaande as diameter
| Bouwgrootte | GL082 | GL100 | GL132 |
| D1 h7 | 82 | 100 | 132 |
| D2 h7 | 80 | 96 | 128 |
| D3 | 70 | 84 | 114 |
| D4 x Pitch x Diepte | M5 x 0,8P x 8 | M6 x 1.0P x 10 | M8 x 1.25P x 12,5 |
| D5 | 100 | 122 | 166 |
| D6 | M6 x 1,0P | M8 x 1,25P | M10 x 1,5P |
| L1 | 90 | 108 | 140 |
| L2 | 57,5 | 62,5 | 85,5 |
| L3 | 67,5 | 75,5 | 101,5 |
| L4 | 3 | 3,5 | 4 |
| L5 | 7 | 9,5 | 12 |
| L6 | 22 | 24 | 34 |
(1) Afmetingen zijn motor afhankelijk, neem contact op met Apex Dynamics voor details.
(2) Als alternatief voor de ingaande “HOLLE AS” is ook een ingaande “VOLLE AS” beschikbaar, zie GLS-Serie.
Hulp nodig bij jouw applicatie? Onze specialisten gebruiken hun jarenlange ervaring graag om jou te helpen met de selectie van de juiste producten.